Stem Bo! (only for dutchspeaking readers)

Nee, deze blog ligt niet zomaar op apegapen. De rij-examenperikelen (morgen, 13u, mentale steun door middel van kaarsenbranding of het offeren van klein vee is altijd welkom) nemen wat energie en tijd op, en daarnaast was ik ‘n recensie-deadline ietwat uit het oog verloren, zodat ik in iets te weinig tijd iets te veel recensies uit mijn pen heb moeten sleuren. Er is beterschap op komst, hopelijk vanaf morgen.

Toch even snel ‘n kort berichtje.  een van de liefste mensen op deze aarde (en ik ken ze allemaal, dus ik ben er vrij zeker van) maakt met haar hoogstaande poëtische uitspattingen kans op ‘n prijs. welke? Het beste uit tijdschriften 2008, een wedstrijdje uitgeroepen door een collectief van culturele tijdschriften.

Als je bij “Met andere zinnen” gaat kijken, zie je de gedichten van Bo Vanluchene… Allen daarheen en stemmen op haar!

Geen idee waarom je je tijd zou verdoen met stemmen? Je kan er vanalle literaire prijzen mee winnen!

Explore posts in the same categories: General Mumbo Jumbo And the Queen of France

Tags: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Leave a Reply

